Наявність повного електронного документообігу з приймання та відвантаження товарів

Можливість підключення систем віддаленої звітності.

Навчання

Наявність власної школи торгових представників, регулярне проведення тренінгів

Контракти

Укладені контракти з усіма мережами, локальними і національними, на території покриття

WMS-системи

Управління роботою складу в режимі реального часу з on-line обробкою даних. розвинена система звітності про рух товарів і операціях.

  • Дані по приходу і відвантаження товару надходять на склад у вигляді електронних документів. При прийманні товару вся інформація про нього (кількість, термін придатності, дата виготовлення) заноситься в базу за допомогою терміналів збору даних в режимі он-лайн.

    • Использование ТСД
    • Сучасні електрокари
    • Повне логирование операцій
    • Автоматичний вибір місця зберігання
    • Палетний та поштучний облік
    • ПО для Андрiид
    • Автоматизація процесів
    • 100% уніфікація QR і штрихкодами
    • Картографія та моніторинг експедиторів
    • Розрахунок найкоротшого шляху доставки
    • фіксація gps-Координат
    • легка масштабованість системи
    Робота філій забезпечується злагодженими і досвідченими командами торгових, складських і офісних співробітників. наша команда.
  • Головний розподільний центр (РЦ) компанії розташований під Одесою, на 6-му км. Овідіопольської дороги.

    • площадь – 10600 м2
    • вместимость – 12500 палето-мест
    • пропускна спроможність: 600 палето-мест на входе
    • 18 одиниць вантажно-розвантажувальної техніки
    • режим роботи - 7 днів на тиждень, 24 години на добу
    • Свій Хостел для персоналу
    • Безкоштовна доставка замовлення
    • Прямі контракти з виробниками
    • Щоденні поставки
    • Робота в кредит на індивідуальних умовах
    • Допомога з асортиментом
    • Низькі ціни
    Велика увага в компанії приділяється молодим, енергійним, ініціативним співробітникам, здатним взяти відповідальність за результат і підніматися по кар'єрних сходах для сьогодення і майбутнього свого і компанії!!!

"Всі співробітники оснащені сучасними КПК-пристроями з віддаленої синхронізацією. При відвідуванні торгової точки і отриманні замовлення здійснюється синхронізація КПК з сервером, після чого замовлення потрапляє на збірку на склад у логістичній програмі фіксується сума замовлення, час отримання і пройдений кілометраж. Використання треккер-контролю дозволяє не тільки контролювати роботу представника, але і розраховувати витрати на ПММ. "

Працювати з UTP зручно і вигідно

Максимальне покриття Одеської області при самій широкій номенклатурі товарів, що поставляються; наявність електронного документообігу з приймання та відвантаження товарів; можливість підключення систем віддаленої звітності.

Укладені контракти з усіма мережами, локальними і національними, на території покриття; наявність власної школи торгових представників, регулярне проведення тренінгів.